• info@escoiran.ir

اخبار

نشست فصلی سوم اعضای انجمن شرکتهای خدمات انرژی ایران

نشست فصلی سوم سال 97 اعضای حقوقی و حقیقی انجمن شرکت‌های خدمات انرژی ایران در تاریخ 15/11/97 در سالن جلسات معاونت تحقیقات مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی برگزار گردید.

این جلسه با هدف بررسی راهکارهای توسعه هم افزایی اعضاي انجمن، با موضوع «نحوه عملیاتی کردن هم افزایی اعضای انجمن» و در ادامه نشست دوم با استقبال خوبی روبرو گردید.

در ابتدای جلسه، جناب آقای دکتر نجفی یک سخنرانی با موضوع " نحوه عملیاتی کردن هم افزایی اعضای انجمن و راهکارهای آن" انجام دادند. در این سخنرانی به تعریف هم افزایی، ضرورت و مزایای آن، انواع هم افزایی و کار تیمی و نقش انجمن در ایجاد ارتباط و توسعه هم افزایی بین اعضا به تفصیل اشاره گردید.

در ادامه، هر یک از اعضا در خصوص فعالیت‌هایی که نیاز به همکاری و هم افزایی دیگر اعضا دارد و می‌تواند منجر به توسعه کسب و کار طرفین گردد، مذاکره نمودند.

در پایان پیشنهاداتی هم‌چون تهیه پورتفولیو فعالیت‌های اعضا جهت معرفی جامع آنها و انجام بازاریابی مشترک، افزایش تعداد جلسات اعضا خصوصا به صورت وبینار، تقویت ارتباطات با سازمانهای دولتی، تقویت رویکرد کل نگری در مدیریت مصرف انرژی صنایع و استفاده از پتانسیل‌های موجود در بخش خصوصی در زمینه صرفه جویی انرژی توسط اعضای انجمن مطرح گردید.

در این جلسه مدیران و نمایندگان شرکت‌های رهشهر، آسیاوات، پیشران انرژی ، بهرشد، رادها، مهندسی مشاوران شیراز انرژی، مهندسی مشاورنیروی خراسان، مهندسی مشاور نیروی آذربایجان، توف نورد ایران، کومین زاد یدک، افق تامین انرژی و .... و همچنين تعدادي از اعضاي حقيقي انجمن حضور داشتند.

تهران -بزرگراه شیخ فضل الله نوری، جنب شهرک فرهنگیان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ساختمان انجمن

تلفن: 88272118-021

فاکس: 89775572-021

کدپستی: 1463917151

ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه و آگاهی از جدیدترین اخبار سایت ایمیل خود را وارد کنید
عضویت