• info@escoiran.ir

اخبار

نشست فصلی دوم اعضای انجمن در سال 97

نشست فصلی دوم سال 97 اعضای حقوقی و حقیقی انجمن شرکت‌های خدمات انرژی ایران در تاریخ 19/6/97 در سالن جلسات دفتر ریاست مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی برگزار گردید.

 این جلسه با هدف آشنایی بيشتر اعضاء با يكديگر، تبادل تجربیات، و تضارب آرا و نظرات اعضاي انجمن و با موضوع «هم افزایی اعضای انجمن» با استقبال خوبی روبرو گردید.

در ابتدای جلسه، جناب آقای دکتر نجفی ضمن خوشامدگویی به حضار، از اعضای محترم درخواست کردند توضیحاتی در خصوص معرفی و فعالیت‌های هر شرکت ارایه نمایند.

سپس یک سخنرانی با موضوع "هم افزایی اعضای انجمن و راهکارهای آن توسط جناب آقای دکتر نجفی انجام شد که مورد استقبال اعضای محترم قرار گرفت. در این سخنرانی به تعریف هم افزایی، ضرورت و مزایای آن، انواع هم افزایی و کار تیمی و نقش انجمن در ایجاد ارتباط و توسعه هم افزایی بین اعضا به تفصیل اشاره گردید.

در ادامه، هر یک از اعضا در خصوص فعالیت‌هایی که نیاز به همکاری و هم افزایی دیگر اعضا دارد و می‌تواند منجر به توسعه کسب و کار طرفین گردد، مذاکره نمودند.

در پایان پیشنهاداتی هم‌چون تشکیل کارگروه‌های مشترک از اعضا، برگزاری جلسات دوره‌ای با اعضا، برگزاری جلسه با مدیران دولتی مرتبط، بازارسازی فعالیت‌های خدمات انرژی، استفاده از تجربیات سایر کشورها در راهبری انجمن و برگزاری دوره‌های آموزشی توسط شرکت‌های با تجربه در زمینه فعالیت‌های اسکو توسط اعضای انجمن مطرح گردید.

در این جلسه مدیران و نمایندگان شرکت‌های رهشهر، آسیاوات، پیشران انرژی ، بهرشد، رادها، بهینه سازان صنعت تاسیسات، مهندسی مشاورنیروی خراسان، مهندسی مشاور نیروی آذربایجان، پیشگامان بهره‌وری انرژی رایکا، احداث کنترل، البرزگاز، توف نورد ایران، کومین زاد یدک، مهرافروز قرین، آریان بهسا و .... و همچنين تعدادي از اعضاي حقيقي انجمن حضور داشتند.

تهران -بزرگراه شیخ فضل الله نوری، جنب شهرک فرهنگیان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ساختمان انجمن

تلفن: 88272118-021

فاکس: 89775572-021

کدپستی: 1463917151

ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه و آگاهی از جدیدترین اخبار سایت ایمیل خود را وارد کنید
عضویت